|  |  |  |

Kultura Kultura ZP Izdvojeno

OSVRT NA PROMOCIJU NOVE KNJIGE ANTE TEŠIJE „DOĐI, TRIŠNJE SU SAZRIJALE“.

ANTE, KAKO JE BILO NA PREDSTAVLJANJU?

Da mi je neko ponudija list papira i olovku, te da napišen kako bi ja tija da bude, bilo bi taman ovako.

Kažu da su bajke za dicu, da su laž. Lažu. Jer ja san u ove pozne godine svog života doživija bajku.

Došli su oni ljudi koje ja zapravo i želin vidit. Došli su prijatelji, ljubitelji pisane riči, i oni koji znaju šta čovik potribuje u ovakin posebnin trenima. Dvorana je bila tisna, atmosfera puna nikog šarma, ćutija se silan interes. Bija san u nikom bunilu, fala Bogu nisan puno mora pričat jer su predstavljači bili zaista sjajni, interesantni i znanjem o temi oboružani.

KO JE SVE PREDSTAVLJA KNJIGU?

Strašno san ljut na sebe samog jer u zahvalnon riči, ne znan razlog osin smušenosti, zaboravija napomenut dvoje meni izuzetno dragih mladih ljudi. Jelenu Buble i Marina Limića. Uz to i božanstvene mlade Tiće s Jadra. To mi se nije smilo desit pa evo i ovin puten molin za oprost. Posebnu zahvalu dugujen mladom čoviku Tonću Ćićeriću koji mi je nesebično priskočija u pomoć organizacije a njegov osvrt na knjigu i autora, totalno me razoruža. Znamo da je čovik pun talenata, muzičar od formata, no da se razumi i u književnost kazuje kako Solin može bit sritan što u svom krilu ima takovu mladost. Potom su tu bile moje kolegice Jagoda Kecman i Marica Žanetić Malenica, iz ULKU Vlaho Bukovac, za čije kvalitete odavno znan, no sinoć su bile na visini zadatka.

PUBLIKA

Falilo je katrigi i to sve govori. Sve niki poseban svit. Drag i iskren. Još kad je među njima bija veliki novinar i čovik, Goran Pelaić, koji ovu godinu virovatno ima bit proglašen osobom godine u Splitu, zar triba kriti zadovoljstvo. Svi znademo za njegov silan učinak oko splitskog festivala, oko muzičkih i drugih zbivanja na ovom prostoru, pa kultna emisija Nediljni akvarel, u kojon promovira mladost, talente, običaje i sve druge vridnote koje pomalo bacamo ustranu.

TKO JE BIJA IZ SOLINSKOG „VRHA“

Nerado pričam o onomu što bi ja tija a drugi ne bi. Svaki čovik bira, gdje će, kada i zašto. Virovatno se to sve radi sa razlogom. Đaba meni šta bi ja volija da san u publici ugleda neke ljude, ja njih ne mogu prisilit na to a i zašto bi oni došli ako in se ne sviđan uz ono što promoviran. Znaš i sam da san čovik koji nema zapreka u svom izražavanju pa su virovatno mnogi i u tomu našli razlog no ne mogu pojmit da mi nije pohodija nitko iz gradske knjižnice Solin. Doduše, tu je bila Nada Topić, sjajna pjesnikinja i čovik, što me silno radovalo. Drugi nitko. A ja gori kod njih se uvik sjajno osjećan i nikad nisan izosta sa ni jedne manifestacije na koju me redovito pozivaju. Nije mi poznat razlog, očito ga i neću tražit. Iz gradske uprave je iluzorno očekivati svraćanje, ne zamjeram nikomu no volija bi da shvate da sve ovo što radin pripada našem Gradu Solinu te da nam je suživot prioritet. Grad je pripomoga izdavanju knjige i na tomu san im silno zahvalan. Dostaviti ću im određen broj knjiga pa možda netko i pročita. Također san u kontaktu sa Knjižnicom kako bi iznašli način da se u njihovim prostorijama prodaje moja knjiga a da cili iznos od prodaje bude za pomoć već odabranoj osobi. To čekam. Nema limita u količini.

ŠTO DALJE

Roman Dernek ide u tisak. Fali još love. Predstavljanje također u Domu Zvonimir na malko drugačiji način. Iman pristanak mog prijatelja Marijana i njegova prološkog teatra da se i predstava izvede po mom scenariju a možda i ulozi. Bit će to , nadan se, jedno nesvagdašnje predstavljanje. Ako ništa, Marijan je garancija.

PORUKA

Sve što pišen , pišen iz srca. Pošteno i iskreno. Tako i živin. Ajte, kupite knjigu i imajte na umu da ste nekomu tako pomogli.
Još jednom zahvala svima koji su mi pomogli oko tiskanja i predstavljanja. Hvala Dalmacija papiru, ULKU Vlaho Bukovac, Domu Zvonimir, Marinu Limiću, Jeleni Buble, Tićima s Jadra, Slobodnoj Dalmaciji, radio Splitu, TV Mreži, TV Jadranu, Gradu Solinu, Općini Primošten, Općini Marina, Plovput Split, svima koji su odvojili svoje dragocjeno vrime i mojima iz familije.

I ZA KRAJ, MOŽEMO LI VAS OČEKIVAT U KOLUMNI NAŠEG PORTALA „S’MOJE STRANE POGLEDA“?

Možete.

mm